reklama

Môj príbeh lásky

Stalo sa to tak nečakane, tak rýchlo. Myslela som, že osud nás spojil dohromady. Mýlila som sa. Keď som ťa prvýkrát videla srdce sa mi rozbúchalo a myslela som, že už ťa neuvidím

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Bola som smutná. Snažila som sa zabudnúť no nešlo to. Zamilovala som sa do tvojich nádherných očí a úsmevu, ktoré mi neustále rozohrievali srdce. Spomedzi milióna som všimla len teba. Ale aká náhoda, dal srdce inej, tej ktorú mám rada i nenávidím zároveň. Kvôli tebe som preplakala noci a pýtala sa sama seba prečo sa to muselo stať. V mojich myšlienkach si bol stále a nechcel si odísť. Chodil si za mnou aby som ti povedala, že aj ona ťa má rada. S bolesťou srdci som ti povedala, že áno. Vedela som, že nie som pre teba, ale srdcu som nevedela rozkázať. Ten cit bol silnejší ako ja. No chcela som aby si bol šťastný, milovala som ťa tak, že jediné na čom mi záležalo bolo tvoje šťastie. Tak zúfalo som ti chcela povedať, že ťa milujem no nikdy som nenašla odvahu. Nepovedala som ti to preto, lebo som vedela odpoveď. Vedela som, že ma zraníš a tak som to v sebe dusila, dusila som v sebe lásku a nenávisť zároveň. Nenávisť k nej zato, že má tvoju lásku a nehu. Že ja nikdy nebudem mať to čo má ona- teba. Z môjho pohľadu a dotykov si nikdy nič nezistil, ale boli vrúcne a milujúce. Myslel si si, že som dobrá kamarátka, ale netušil, že chcem byť niečo viac. Že ťa chcem bozkávať a byť s tebou a že znamenáš pre mňa všetko. Stále som dúfala, že si ťa získam, no nikdy sa mi to nepodarilo. Už som stratila nádej, že ťa niekedy budem mať. No život ide ďalej a ja sa snažím na teba zabudnúť aj keď to nejde...

Zuzana Zarembová

Zuzana Zarembová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radšej budem nenávidený za to kto som, ako milovaný za to kto nie som!Kurt Cobain Zoznam autorových rubrík:  historiajedlonáboženstvocestovaniesťažnostifilmySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu