reklama

Počiatok(Inception)

Mala som nedávno možnosť zhliadnuť tento film v kine. Do kina som šla s určitým obavami, lebo z každej strany som počúvala aký je ten film náročný na pochopenie a takisto to nie je práve typ filmu, ktorý by ma nejako zaujímal. No bola som príjemne prekvapená...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Hlavný predstaviteľ Dom Cobb (Leonardo DiCaprio) behom spánku dokáže ukradnúť myšlienku a zistiť všetky tajomstvá. No žije ako vývrheľ a jeho jediným snom je vrátiť sa domov. Preto neodmietne ponuku. Jeho úlohou nie je myšlienku ukradnúť ale vložiť ju do mysle. Je to špionážny film, ktorý má hlavné miesto zločinu ľudskú myseľ.

Režisér filmu Christopher Nolan (Temný rytier, Dokonalý trik) sa ani tentokrát nezaprel. Film je dejovo prepracovaný do každého detailu a mal viacero dejových línii, čo síce robilo film komplikovanejší ale zato napínavejší. Ak si však tento film pozeráte pozorne a zamýšľate sa je ľahké je ho pochopiť. A to ma zaujalo! Pretože režisér filmu si dal záležať na tom aby film pochopili, len tí, ktorí ho naozaj sledovali a premýšľali. Páčil sa mi aj koniec filmu, kde to všetko necháva na diváka a jeho predstavivosť. Snímok síce pripomína filmy typu Matrix ale na rozdiel od takýchto filmov sa neponárajú do nejakej virtuálnej reality ale do obyčajného sna. Nolan počas natáčania prísne utajoval informácie ohľadom deja. Hercom nebolo ani len dovolené vziať si domov scenár. Týmto filmom priniesol do kinematografie niečo nové, čo tu ešte nebolo. Efekty, boli vynikajúce, až mi je ľúto, že tento film nebol natočený v 3D.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Film je vynikajúcim pre všetkých filmových fanúšikov a fajnšmekrov. Ak máte radi akciu a filmy, pri ktorých sa musíte zamýšľať tak toto je určite pre vás.

Zuzana Zarembová

Zuzana Zarembová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Radšej budem nenávidený za to kto som, ako milovaný za to kto nie som!Kurt Cobain Zoznam autorových rubrík:  historiajedlonáboženstvocestovaniesťažnostifilmySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu